tiistai 5. toukokuuta 2020

ILTARUKOUKSIA






ILTARUKOUKSIA


Päivän touhut taakse jää
minua jo väsyttää.
Kiitos että mennä saan
peiton alle nukkumaan.
Hyvää yötä, Jumala.
Siunaa meitä kaikkia.

******
Jeesus mua suojelee
heikkoa pientä lasta.
Voimallansa varjelee
hukkaan joutumasta.
Pienet kädet yhteen liitän
Sinua kaikesta kiitän.
******
Nyt vuotehelle vaivun
ja tyynyyn painan pään.
Sun turviis Isä taivaan
mä lapsi pieni jään.
En säiky tummaa yötä
en pelkää peikkoja.
On luonain enkelisi,
se suojaa heikkoja.
******
Levolle laskeun luojani, armias ole suojani
jos sijaltain en nousisi, taivaaseen ota tykösi.
******
Rakas Jeesus, siunaa meitä.Anna meille enkeleitä.Siivillänsä meitä peitä, älä meitä koskaan heitä. Aamen.
******
Suojaa, Herra, kotini,anna sille armosi,anna olla enkeleinvartijana kodillein.
Aamen.
******
Rakas Jumala,Taivaasi on suuri,minä olen pieni.Älä jätä minua,ohjaa minun tieni.
Aamen.
******'
Taloa kiertää suojellen,
enkeli kädessään kirjanen
ja kaksi kulta kynttilää.
Oi Jeesus siunaa yömme tää. Aamen
******
Kiitos Isä taivaan, uuden päivän saan,kiitos puhurista, tuulen riehakkaan.Kiitos auringosta,
leikistä ja työstä,kiitos, Isä taivaan,päivästä ja yöstä.
Aamen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

JOULUEVANKELIUMI 2023 LAPSILLE

JOULUEVANKELIUMI  Katso video: https://youtu.be/DK4enWg6ky4?feature=shared Heinillä härkien kaukalo: https://youtu.be/UaZV351JERE?si=0ZWAv5e...