torstai 20. helmikuuta 2020

ILTARUKOUKSIA LAPSEN KANSSA

Iltarukouksia lapsen kanssa

Hyvää yötä, Jeesus myötä
Kiitos tästä päivästä, Se oli kiva!

** 
Päivän touhut taakse jää
minua jo väsyttää.
Kiitos että mennä saan
peiton alle nukkumaan.
Hyvää yötä, Jumala.
Siunaa meitä kaikkia. Aamen.

** 
Nyt vuotehelle vaivun
ja tyynyyn painan pään.
Sinun turviisi Taivaan isä
minä pikkuinen lapsi jään. Aamen.

** 
Iltahetki tullut on.
Sammuu valo auringon.
Päivän touhu taakse jää.
Tyynyyn painuu pää.
Kiitos tästä päivästä,
jokaisesta hetkestä.
Yöllä ole suojana, hoida kaikkia. Aamen.

** 
Levolle lasken luojani, armias ole suojani
jos sijaltain en nousisi, taivaaseen ota tykösi. Aamen.

** 
Rakas Jeesus, siunaa meitä.
Anna meille enkeleitä.
Siivillänsä meitä peitä,
älä meitä koskaan heitä. Aamen.

** 
Suojaa, Herra, kotini,
anna sille armosi,
anna olla enkelein
vartijana kodillein. Aamen.

** 
Siunaa Jeesus pientä lasta
katso mua taivahasta.
Suojaa siivin enkelin,
suurin, puhtain, valkoisin. Aamen.

** 
Sylihisi Jeesus rakas nukkua mun taasen suo.
Enkelisi kaitsijaksi käske vuoteheni luo.
Ota hellään huomahasi vanhempani rakkahat,
koti kallis, siskot, veikot, jotka kanssain kasvavat.
Suo mun päivän puuhissani sinun kanssas kulkea.
Sua muistain iltasella ja silmät kiinni sulkea. Aamen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

JOULUEVANKELIUMI 2023 LAPSILLE

JOULUEVANKELIUMI  Katso video: https://youtu.be/DK4enWg6ky4?feature=shared Heinillä härkien kaukalo: https://youtu.be/UaZV351JERE?si=0ZWAv5e...